Garmin Latvia

Preču iegādes nosacījumi

Lai izslēgtu nevajadzīgas kavēšanās un domstarpības pirkuma līguma noslēgšanas gaitā, lūdzu iepazīties un akceptēt zemāk pievienotos svarīgākos interneta veikala www.garmin.lv piedāvāto preču iegādes noteikumus.

  1. Tā kā www.garmin.lv piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.
  2. www.garmin.lv visas preču cenas ir norādītas, ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli 21%. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā.
  3. Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu var norēķināties izmantojot bankas pārskaitījumu, iespējams arī norēķins preces saņemšanas brīdī skaidrā naudā (izņemot piegādi uz Pickup Paku Bodēm)
  4. Pasūtot preci piedāvājam_ izvēlēties vienu no trim preces saņemšanas veidiem: bezmaksas – pasūtītā prece tiek saņemta Garmin salonveikala T/C Domina Shopping, Ieriķu iela 3, Rīga; piegāde uz Pickup Paku Bodēm (3 EUR piegādēm pirkumam līdz 50 EUR, bezmaksas piegādēm pirkumam virs 50 EUR); piegāde uz norādīto adresi,  izmantojot DPD kurjerpastu (5 EUR piegādēm Rīgā pirkumam līdz 100 EUR, pirkumam virs summas 100 EUR vērtībā  - bez maksas, 7 EUR piegādēm Latvijā pirkumam līdz 150 EUR, pirkumam virs summas 150 EUR vērtībā - bez maksas). Visos gadījumos preces piegādes laiks tiek saskaņots pasūtījuma noformēšanas laikā.
  5. Pasūtīto preci nepieciešams saņemt trīs darba dienu laikā no brīža, kad www.garmin.lv paziņoja, ka pasūtījums sagatavots saņemšanai (izņemot Pickup Paku Bodēm - 7 dienas)
  6. Pirms sākt iegādāto preci izmantot, lūdzu,  rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.
  7. Ja pārdomājāt un nolēmāt atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.207 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 207) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta. www.garmin.lvsaglabā tiesības ieturēt kompensācijas maksu vai atteikties pieņemt preci, kura ir bojāta, nav pilnā komplektācijā vai tā citādi zaudējusi savu sākotnējo izskatu (piemēram, datorā instalētas papildus programmas). Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam aizpildīt Atteikuma veidlapu un sazināties ar mums pa e-pastu: veikals@garmin.lv vai zvanot uz tālruni: +371 67631612, norādot pasūtījuma numuru un datumu.
  8. Ja garantijas laikā precei ir radušās tehniska rakstura problēmas, preces bezmaksas garantijas apkalpošana tiks veikta saskaņā ar preces ražotāja noteiktajiem garantijas apkalpošanas nosacījumiem. Preces garantijas apkalpošanas laiks ir norādīts tās aprakstā. Veicot pirkumu, kopā ar preci pircējam tiek izsniegti garantijas dokumenti, ar atrunātiem šīs preces garantijas apkalpošanas nosacījumiem - elektroniskā pavadzīme, kura, tajā gadījumā, ja kaut vienai no pasūtījumā esošām precēm piemērojama garantija, vienlaicīgi ir arī garantijas talons. Pavadzīme tiek sagatavota elektroniski un ir derīga bez paraksta. Garantijas dokumenti ir spēkā tikai tad, ja tajos pareizi un skaidri norādīts: preces modelis, sērijas numurs, pārdošanas datums. Garantijas dokumentos aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos datus - šādā gadījumā garantijas dokumenti tiks atzīti pār spēkā neesošiem. Sīkāk par garantijas noteikumiem var izlasīt šeit.
  9. Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiks risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr.631).
  10. Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.
  11. Ievērojot Latvijas Republikas likumdošanas normas, SIA Bajtel.LV saglabā ar pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā, līgumus, kuri tiek slēgti ar līzinga kompānijām, saglabā attiecīgās līzinga kompānijas.